کلیه مشترکین سرویس های ارتباطی ثابت، سیار و پست می توانند با یکی از روش های زیر نسبت به ثبت شکایت خود از اپراتورهای دارنده پروانه از سازمان و ارائه دهندگان خدمات حوزه ICT اقدام نمایند:
1. ورود به پایگاه اینترنتی http://۱۹۵.cra.ir
2. برقراری تماس با مرکز تماس (call center) شماره تلفن ۱۹۵ و یا ارسال فایل صوتی به شماره مذکور
3. ارسال شکایت خود به پست الکترونیک 195support@cra.ir
4. شماره گیری کد #۱۹۵*

ارائه این خدمت به صورت الکترونیکی می باشد.

متقاضی لازم است پس از تایید اطلاعات حقوقی، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه، ارائه فایل های اسکن شده مستندات و بارگذاری آن ها در سامانه مربوطه، به منظور انجام فرآیندرسیدگی به شکایات، اقدام نماید.

مدت زمان ارائه خدمت

مدت زمان ارایه خدمت بین 6 تا 30 روز متغیر می باشد

زمان کل رسیدگی به شکایات توسط اپراتور، بر حسب نوع شکایت بین ۶ روز، ۱۲ روز، ۲۰ روز و ۳۰ روز (برای مصادیق عدم وجود تجهیزات فنی کافی و یا نصب دکل و یا قطعی های تلفن ثابت و …) متغیر می باشد.

هزینه ارائه خدمت

ارائه این خدمت به صورت رایگان می باشد

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL