×

درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سامانه مربوط به این خدمت لطفا ابتدا به بخش راهنمای سامانه ذیل زبانه نحوه ارائه خدمت مراجعه نموده و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی سامانه از طریق ایمیل 195cra.ir مکاتبه فرمایید.

کلیه مشترکین سرویس های ارتباطی ثابت، سیار و پست می توانند با یکی از روش های زیر نسبت به ثبت شکایت خود از اپراتورهای دارنده پروانه از سازمان و ارائه دهندگان خدمات حوزه ICT اقدام نمایند:
1. ورود به پایگاه اینترنتی http://۱۹۵.cra.ir
2. برقراری تماس با مرکز تماس (call center) شماره تلفن ۱۹۵ و یا ارسال فایل صوتی به شماره مذکور
3. ارسال شکایت خود به پست الکترونیک 195supportcra.ir
4. شماره گیری کد #۱۹۵*

ارائه این خدمت به صورت الکترونیکی می باشد.

متقاضی لازم است پس از تایید اطلاعات حقوقی، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه، ارائه فایل های اسکن شده مستندات و بارگذاری آن ها در سامانه مربوطه، به منظور انجام فرآیندرسیدگی به شکایات، اقدام نماید.

مدت زمان ارائه خدمت

مدت زمان ارایه خدمت بین 6 تا 30 روز متغیر می باشد

زمان کل رسیدگی به شکایات توسط اپراتور، بر حسب نوع شکایت بین ۶ روز، ۱۲ روز، ۲۰ روز و ۳۰ روز (برای مصادیق عدم وجود تجهیزات فنی کافی و یا نصب دکل و یا قطعی های تلفن ثابت و …) متغیر می باشد.

هزینه ارائه خدمت

ارائه این خدمت به صورت رایگان می باشد

آخرین بروز رسانی :1401/2/25

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 16:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL