هر مشترک به منظور انجام فرآیند پاسخگویی به شکایات ابتدا لازم است نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم های مربوطه خود در سامانه اقدام نموده تا پس از تایید صلاحیت متقاضی، نسبت به رسیدگی به درخواست ایشان توسط اپراتور اقدام گردد. برای ثبت اطلاعات متقاضی لازم است مراحل ذیل انجام شود:
۱. مراجعه به پورتال سازمان به نشانی www.cra.ir؛
۲. انتخاب لینک سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ در پورتال سازمان؛
۳ .پس از باز شدن صفحه جدید انتخاب لینک ثبت درخواست و باز کردن فرمهای شماره ۱و ۲ ثبت درخواست و مشخصات فردی؛
۴. درج مشخصات فردی و موضوع و نوع شکایت و اینکه مربوط به چه حوزه ای می باشد انتخاب نوع شکایت، نوع پروانه، نام اپراتور، استان، شهر، موضوع شکایت مورد نظر شاکی و ارائه مستندات موجود؛
۵. مطالعه راهنمای سامانه؛
۶. تکمیل اطلاعات مربوط به متقاضی و الصاق تصویر مدارک مورد نیاز.
بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:
جناب آقای سهرابی
|
89661605
|
sohrabi@cra.ir
|