ضوابط موافقتنامه های سطح خدمات پستی ابلاغ شد

کد خبر: 32742

چهارشنبه 19 خرداد 1400

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره "ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات پستی" به اپراتورهای پستی ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این مصوبه که با هدف تضمین کیفیت خدمات و هزینه عدم اجرای تعهدات در شبکه‌های پستی و رعایت حقوق مشتریان در اردیبهشت سال جاری تصویب شده بود با امضای دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای اجرا به شرکتهای ملی پست جمهوری اسلامی ایران، پست پیشگامان بادپا و پست اول فاخر ایرانیان ابلاغ شد.
تعهدات خدمات پایه و غیر پایه پستی ثبتی داخله و خارجه، غرامت تاخیر در توزیع، آسیب دیدگی یا مفقودی، ساز و کارهای پرداخت جریمه از موضوعاتی است که در این مصوبه پیش‌بینی شده است.
براساس مصوبه 318 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ارایه خدمات پستی موظف هستند همزمان با شروع ارایه خدمات، سامانه‌ای برای اندازه‌گیری پارامترهای کیفیت شامل مدت زمان سیر مرسوله، غرامت، نحوه پیگیری و ثبت شکایات برای خدماتی که در موافقتنامه سطح سرویس (SLA) با مشتری درج شده است، راه‌اندازی کنند.
موافقت‌نامه سطح خدمات (SLA)، موافقتنامه‌ای است که بین دارنده پروانه و مشتری به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات تعیین شده شامل کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه‌گیری، تخطی از سطح خدمات و ضمانت نامه‌های اجرایی تنظیم می‌شود و مسئولیت اجرای آن به عهده دارنده پروانه است.

 
 

نظری ثبت نشده است

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL