خدمات پستی، ارتباطی :
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همه ساله در فضایی عادلانه اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ارزیابی و رتبه بندی نماید، این فرصت برای اپراتورها نیز فراهم می شود تا بر اساس الگویی جامع که هم به مباحث تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخته و هم مباحث تعالی سازمانی را در نظر گرفته است، عملکرد خود را با سایر رقبای خود که در این حوزه فعالیت می نمایند، مقایسه نموده و در راستای بهبود مستمر و دستیابی به اهداف کلان سازمان و جامعه گام بردارند و به مصرف کننده این امکان را می دهد تا با کسب اطلاعات معتبر در یک فضای شفاف برای انتخاب اپراتور و خرید خدمات این حوزه اقدام نماید. در این کتابچه، جزئیات مرتبط با الگوی جامع ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس های ارتباطی به منظور راهنمایی اپراتورها جهت کسب آمادگی حضور در فرآیند ارزیابی ارایه شده است. دامنه ی شمول این الگو اپراتورهای تلفن همراه شامل اپراتورهای سیار و اپراتورهای شبکه ی مجازی تلفن همراه (MVNO) می باشد.
خدمات فناوری اطلاعات:
ارزیابی اپراتورها امکانی را فراهم می کند تا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همه ساله در فضایی عادلانه اپراتورهای سرویس های ارتباطات ثابت را ارزیابی و رتبه بندی نماید، این فرصت برای اپراتورهای مذکور نیز فراهم می شود تا بر اساس الگوی جامع که هم به مباحث تخصصی حوزه ارتباطات ثابت پرداخته و هم مباحث تعالی سازمانی را در نظر گرفته است، عملکرد خود را با سایر رقبای خود که در این حوزه فعالیت می نمایند، مقایسه نموده و در راستای بهبود مستمر و دستیابی به اهداف کلان سازمان و جامعه گام بردارند. با توجه به اینکه الگوی جامع ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس های فناوری اطلاعات بر مبنای اصول پنجگانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بنا شده است در نهایت موجب نیل به اصول پنجگانه رقابت، شفافیت، عدالت و اخلاق مداری و صراحت به منظور هدفمندسازی رفتار زنجیره خدمت و نشر اصول پنجگانه مذکور در جامعه خواهد بود. شکل گیری الگوی جامع ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس های فناوری اطلاعات برای شناساندن مسیر درست فعالیت و ترویج موفقیت پایدار برای اپراتورها بوده تا مسیر سازمان هایی را که در جستجوی بهبود مستمر سازمانی در چارچوب قوانین رگولاتوری می_باشند را هموار سازند. این کار در ماه های پایانی در هر سال انجام می گردد و نتایج در اردیبهشت ماه اعلام می شود. مستند زیر به منظور سهولت در دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند مذکور قابل دریافت می باشند.

حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین مشتری مداری رمز بقای کسب و کارها بوده و به عنوان یکی از مهمترین معیارهای حیات هر گونه بازار همواره مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهمترین اجزای نظام مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت تجربه مشتری می باشد. مدیریت تجربه مشتری با ارائه رویکردی آینده نگر از آنچه مشتریان انتظار دارند امکان ایجاد و حفظ روابط پایدار با مشتریان را ممکن میسازد. نکته قابل توجه در مدیریت تجربه مشتری کاربرد آن در تمام بخشهای کسب و کار بوده که از طریق جمع آوری و بهره گیری از بازخوردهای مشتریان، کسب و کار به سوی مشتری محوری حرکت خواهد نمود. به صورت کلی، رضایت مشتری در دوره های قبل، حین و بعد از ارائه خدمت در کیفیت محصولات و خدمات، تناسب قیمت و عملکرد، نحوه تعامل با حوزه های نیازهای مشتری، ارائه خدمات پشتیبانی، وفاداری مشتریان و غیره قابل بررسی و اندازه گیری می باشد.

 

این خدمت به صورت الکترونیکی و نیمه الکترونیکی ارائه می شود.
به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی، سرکار خانم مهندس طریقی، با شماره تماس ۸۹۶۶۱۸۱۰ و آدرس پست الکترونیکی s.tarighicra.ir (خدمات پستی و ارتباطات سیار) و جناب آقای مهندس محمد اربابی، با شماره تلفن ۸۹۶۶۱۶۰۳ و آدرس پست الکترونیکی arbabicra.ir (خدمات ارتباطات ثابت) به عنوان مسئولین مستقیم معرفی می شوند. در حال حاضر به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات itmon.cra.ir برگزار می گردد و نتایج در سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

 

برای شرکت در نظر سنجی نیاز به مدرک نمی باشد و داشتن سرویس از اپراتور مربوطه برای ارزیابی کافی می باشد.

 

 

 

برای اپراتورهای شرکت کننده بصورت رایگان بوده و هزینه ای در بر ندارد .
برای مشترکین شرکت کننده در ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران حوزه سرویس های پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات بصورت کاملا رایگان بوده و هزینه ای در بر ندارد.

 

 

مشترکین در حوزه فناوری اطلاعات یکبار در طول هر دوره می توانند نسبت به شرکت در نظرسنجی سامانه ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات شرکت نمایند.

 

 

 
 

نظری ثبت نشده است

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL