با توجه به پروانه های واگذار شده به اپراتور های تلفن همراه و TD-LTE، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رفع نگرانی مردم، نسبت به پاسخگویی به شکایات ایشان از تشعشعات آنتن های اپراتورهای یاد شده به روش زیر اقدام می نماید:
1. ثبت شکایت در سامانه شکایات سازمان توسط افراد حقیقی یا حقوقی؛
2. بررسی شکایت و انجام اندازه گیری های لازم توسط اپراتور یا اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوطه؛
3. اعلام نظر سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان متولی تشعشعات در کشور در خصوص نتایج اندازه گیری.

 

 

این خدمت به صورت الکترونیکی ارائه می شود.
بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی، جناب آقای حسینی نژاد با شماره تماس89661718 و آدرس پست الکترونیک a.hoseininejad@cra.ir، سرکار خانم ناصری با شماره تماس 89661726 و آدرس پست الکترونیک n.naseri@cra.ir و سرکار خانم ترکاشوند با شماره تماس 89661710 و آدرس پست الکترونیک a.torkashvand@cra.ir

نمودار " فرآیند رسیدگی به شکایات رادیویی (تشعشعات)"
 

 

 

 
 

نظری ثبت نشده است

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL