×

درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سامانه مربوط به این خدمت لطفا ابتدا به بخش راهنمای سامانه ذیل زبانه نحوه ارائه خدمت مراجعه نموده و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی سامانه از طریق ایمیل 195cra.ir مکاتبه فرمایید.

با توجه به پروانه های واگذار شده به اپراتور های تلفن همراه و TD-LTE، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رفع نگرانی مردم، نسبت به پاسخگویی به شکایات ایشان از تشعشعات آنتن های اپراتورهای یاد شده به روش زیر اقدام می نماید:
۱. ثبت شکایت در سامانه شکایات سازمان توسط افراد حقیقی یا حقوقی؛
۲. بررسی شکایت و انجام اندازه گیری های لازم توسط اپراتور یا اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوطه؛
۳. اعلام نظر سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان متولی تشعشعات در کشور در خصوص نتایج اندازه گیری.

ارائه این خدمت به صورت الکترونیکی می باشد.

1. کد ملی ارباب رجوع
2. شماره تماس
3. آدرس محل سکونت

مدت زمان ارائه خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت 30 روز می باشد

هزینه ارائه خدمت

ارائه این خدمت به صورت رایگان می باشد

 

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL