با توجه به پروانه های واگذار شده به اپراتور های تلفن همراه و WiMAX، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رفع نگرانی مردم، نسبت به پاسخگویی به شکایات ایشان از تشعشعات آنتن های اپراتورهای یاد شده به روش زیر اقدام می نماید:
1. ثبت شکایت در سامانه شکایات سازمان توسط افراد حقیقی یا حقوقی؛
2. بررسی شکایت و انجام اندازه گیری های لازم توسط اپراتور یا اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوطه؛
3. اعلام نظر سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان متولی تشعشعات در کشور در خصوص نتایج اندازه گیری.

 

 

نحوه ارائه خدمت:
این خدمت به صورت الکترونیکی ارائه می شود.
به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی، جناب آقای مهندس عباسی، با شماره تماس 89661719 و آدرس پست الکترونیکی a.abbasicra.ir، جناب آقای مهندس حسینی نژاد با شماره تماس 89661718 و آدرس پست الکترونیکی a.hoseininejadcra.ir و سرکار خانم مهندس شوشتری با شماره تماس 89661711 و آدرس پست الکترونیکی n.shooshtaricra.ir به عنوان مسئولین مستقیم زیرخدمت معرفی می شوند.

نمودار " فرآیند رسیدگی به شکایات رادیویی (تشعشعات)"
نمودار " فرآیند صحت سنجی گزارش های اندازه گیری تشعشعات رادیویی"

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL