* نظارت از راه نزدیک و از راه دور (برخط) بر عملکرد فعالین بخش و دارندگان پروانههای حوزه ارتباطات سیار در چارچوب مفاد پروانههای صادر شده و مصوبات کمیسیون و سایر قوانین تکلیفی و بخشنامهها و دستورالعملها و تعیین فعالیت ها و بهره برداری های غیرمجاز و اعمال مقررات اعم از جبران خسارت ناشی از عدم اجرای تعهدات، اعمال جرائم در چارچوب قوانین و مقررات و رسیدگی به تخلفات، پیشنهاد صدور اخطار و الزام در انجام تعهدات پروانهای؛ * تهیه و تنظیم و ارزیابی برنامه های بازرسی، بازدید و پایش واحدهای منطقه ای و سایر مجریان و تائید نهایی آنها جهت اجرا و نظارت بر انجام آن و تحلیل نتایج حاصله و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف؛ * مشارکت در تدوین قوانین، مصوبات، آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعملها و یا پیشنهاد اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ابلاغ مصوبات به دارندگان پروانه حوزه ارتباطات سیار و واحدهای منطقهای؛ * بهره برداری از سامانه های نظارتی و توسعه و به روزرسانی و یکپارچه سازی پایگاههای اطلاعاتی در حوزه ارتباطات سیار در کل کشور و نظارت بر اجرای طرح های نظارتی؛ * پایش دوره ای عملکرد دارندگان پروانه های ارتباطات ثابت و ارائه نتایج به مبادی ذیصلاح به منظور محاسبه و اخذ حق الامتیازها، هزینه های جبران خسارت و سایر وجوه قانونی؛ * نظارت بر کیفیت ارایه خدمات در شبکه اپراتورهای سیار * همکاری و شرکت در گروه های مطالعاتی و پژوهشی و کمیته های تخصصی * تهیه، تدوین طرح های نظارت بر سرویس های حوزه ارتباطات سیار و هماهنگی به منظور برنامه ریزی و اجرا جهت توسعه وظایف نظارتی در بخش پایش و بازرسی؛ * پذیرش نمایندگی سازمان در مراجع قضایی و غیرقضایی با حق تعیین وکیل و توکیل به غیر، ارجاع به داوری و ارایه پیشنهاد صلح و سازش در انجام امور نظارتی سرویسهای حوزه ارتباطات سیار؛ * مدیریت و راهبری نظارت بر سرویسهای ارتباطات سیار در حوزه های ستادی و مناطق و انجام هماهنگی با سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط؛ * نظارت بر موافقتنامه های سطح خدمات (SLA) ارتباطی و تضمین کیفیت (QV) و حسن اجرای آن و همکاری و مشارکت در تهیه و تدوین مقررات و دستورالعمل های مرتبط بر نظارت مستمر بر اعمال صحیح آنها؛ * نظارت دقیق بر رقابت اپراتورها طبق مقررات، آئین نامه ها، جدول های تعرفه و نرخ های کلیه خدمات ارتباطی و کیفیت اتصال متقابل اپراتورها؛ * تدوین و بازنگری و ارایه پیشنهاد برای اصلاح قوانین، مصوبات و مقررات مخابراتی، آئین نامه ها و دستورالعمل های نظارتی در حوزه ارتباطات سیار؛ * شرکت فعال در مجامع بین المللی، منطقه ای و داخلی و ارایه کننده مطالب علمی و فنی حوزه؛ * بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل مناطق سازمان در زمینه های مرتبط با حوزه ارتباطات سیار؛ * بررسی و نظارت بر کیفیت ارایه سرویس های ارزش افزوده و اجرای طرح اضطراری شبکه اپراتورها. * انجام اندازهگیریهای میدانی از شبکه تلفن همراه * بررسی و پاسخگویی به درخواستهای تامین شبکه تلفن همراه در روستاها، جادهها و شهرهای کشور و انعکاس به مراجع مربوطه
نمودار "فرایند اعمال مقررات بر دارندگان پروانه های ثابت و سیار"
نمودار "زیرفرآیند اعمال مقررات بر دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباطات داده ها"
نمودار "زیرفرآیند اعمال مقررات بر دارندگان پروانه تأسیس و ارائه خدمات تلفن همراه (MNO)"
عدم ارائه در میز خدمت الکترونیکی با توجه به ماهیت خدمت
تهران، خیابان شریعتی، پایینتر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک
ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30
کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱
تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹
public_relationcra.ir