×

درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سامانه مربوط به این خدمت لطفا ابتدا به بخش راهنمای سامانه ذیل زبانه نحوه ارائه خدمت مراجعه نموده و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی سامانه از طریق ایمیل a.khanlaricra.ir مکاتبه فرمایید.

* نظارت از راه نزدیک و از راه دور (برخط) بر عملکرد فعالین بخش و دارندگان پروانه‌های حوزه ارتباطات ثابت در چارچوب مفاد پروانه‌های صادر شده و مصوبات کمیسیون و سایر قوانین تکلیفی و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و تعیین فعالیت ها و بهره برداری های غیرمجاز و اعمال مقررات اعم از جبران خسارت ناشی از عدم اجرای تعهدات، اعمال جرائم در چارچوب قوانین و مقررات و رسیدگی به تخلفات، پیشنهاد صدور اخطار و الزام در انجام تعهدات پروانه‌ای؛
* تهیه و تنظیم و ارزیابی برنامه های بازرسی، بازدید و پایش واحدهای منطقه ای و سایر مجریان و تائید نهایی آنها جهت اجرا و نظارت بر انجام آن و تحلیل نتایج حاصله و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف؛
* مشارکت در تدوین قوانین، مصوبات، آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها و یا پیشنهاد اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ابلاغ مصوبات به دارندگان پروانه حوزه ارتباطات ثابت و واحدهای منطقه‌ای؛
* بهره برداری از سامانه های نظارتی و توسعه و به روزرسانی و یکپارچه سازی پایگاه‌های اطلاعاتی در حوزه ارتباطات ثابت در کل کشور و نظارت بر اجرای طرح های نظارتی؛
* پایش دوره ای عملکرد دارندگان پروانه های ارتباطات ثابت و ارائه نتایج به مبادی ذیصلاح به منظور محاسبه و اخذ حق الامتیازها، هزینه های جبران خسارت و سایر وجوه قانونی؛
* نظارت بر رعایت محدوده های نامگذاری دامنه ها و کدها در شبکه های فناوری اطلاعات؛
* همکاری و شرکت در گروه های مطالعاتی و پژوهشی و کمیته های تخصصی؛
* تهیه، تدوین طرح های نظارت بر سرویس های حوزه ارتباطات ثابت و هماهنگی به منظور برنامه ریزی و اجرا جهت توسعه وظایف نظارتی در بخش پایش و بازرسی؛
* نظارت بر رعایت تعرفه‌ها، تعهدات توسعه و اجرا و تعهدات پوششی
* پذیرش نمایندگی سازمان در مراجع قضایی و غیرقضایی با حق تعیین وکیل و توکیل به غیر، ارجاع به داوری و ارایه پیشنهاد صلح و سازش در انجام امور نظارتی سرویس‌های حوزه ارتباطات ثابت؛
* مدیریت و راهبری نظارت بر سرویس‌های ارتباطات ثابت در حوزه های ستادی و مناطق و انجام هماهنگی با سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط؛
* پویاسازی دانش سازمان و بهینه سازی امور جاری و ارایه راه حل های خودکار و جلوگیری از تکرار رویه ها در جهت ایجاد چابکی و کارآمدی فرآیندهای نظارتی؛
* نظارت بر اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مربوط به سرویس های فناوری اطلاعات؛
* شرکت فعال در مجامع بین المللی، منطقه ای و داخلی و ارایه کننده مطالب علمی و فنی حوزه؛
* تدوین و بازنگری و ارایه پیشنهاد برای اصلاح قوانین، مصوبات و مقررات مخابراتی، آئین نامه ها و دستورالعمل های نظارتی در حوزه ارتباطات ثابت؛
* بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل مناطق سازمان در زمینه های مرتبط با حوزه ارتباطات ثابت؛
* نظارت بر کیفیت شبکه خدمات USO و ارائه گزارش توسعه و اجرا

ارائه این خدمت به صورت الکترونیکی می باشد.

جهت دریافت این خدمت نیاز به ارسال مدارک نمی باشد.

 

مدت زمان ارائه خدمت

میانگین مدت زمان اعطایی به دارندگان پروانه جهت رفع تخلف با توجه به نوع پروانه صادره بطور متوسط از ٢ هفته تا ٦ ماه می باشد.

هزینه ارائه خدمت

ارائه این خدمت به صورت رایگان می باشد

 

سامانه +XDSL

ورود به سامانه

سامانه نت سنج پلاس

ورود به سامانه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195)

ورود به سامانه

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL