راه‌اندازی صندوق پستی برای ارسال شکایات مردمی در حوزه ICT

کد خبر: 32040

چهارشنبه 21 شهريور 1397

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراهم شدن امکان اعلام شکایت در حوزه ICT در قالب صندوق پستی 195 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ولی‌اله مرادی گفت: همزمان با راه‌اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی (195) مبتنی بر مکان نمای جغرافیائی به منظور ایجاد دسترسی بیشتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شکایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی 195 در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه این امکان برای دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده، عنوان کرد: از این پس تمامی مشترکان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی 195 به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.
مرادی تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ارسالی در سریع‌ترین زمان انجام شده است.

 
 

نظری ثبت نشده است

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: 096369

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL