عملکرد دارندگان پروانه FCP براساس شکایات ثبت شده از سوی مشترکان

يكشنبه 21 خرداد 1396

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال 95، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه 195 بررسی شده است.
وی افزود: بر این اساس در بازه زمانی سه ماهه آخر سال 95، تعداد 6 هزار و 543 شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده است که از این تعداد به 6 هزار و 427 شکایت (بالغ بر 98%) رسیدگی شده و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال 96 نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: براساس بررسی و تحلیل انجام شده شرکتهای حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکین را داشته‌اند.
وضعیت رسیدگی به شکایات دارندگان پروانه FCP را اینجا می‌ توانید مشاهده کنید.

 

نظرخواهی تخصصی

Powered by Tetis PORTAL