دومین نتایج رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد

کد خبر: 32743

شنبه 22 خرداد 1400

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری از اعلام نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی الکترونیکی این دفاتر در شش ماهه دوم سال 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد با اشاره به مشارکت 61 درصدی دفاتر پیشخوان گفت: از مجموع 9 هزار و 313 دفتر پیشخوان خدمات دولت، 5 هزار و 643 دفتر پیشخوان در این ارزیابی مشارکت فعال داشته و اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی ثبت کرده‌اند. براساس نتایج این سامانه 47 درصد دفاتر شرکت کننده در این ارزیابی، رتبه یک، 51 درصد رتبه دو و 2 درصد رتبه سه و در مجموع 4 هزار و 336 دفتر رتبه یک، 4 هزار و 777 دفتر رتبه دو و 200 دفتر رتبه سه را کسب کرده‌اند.
وی درباره ارزیابی دفاتری که اطلاعات خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، بیان کرد: به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، تنها در این دوره از ارزیابی، این دفاتر براساس اطلاعات موجود در سامانه صدور پروانه رگولاتوری مانند مساحت دفاتر، تعداد پرسنل و... رتبه بندی شده اند.
مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری درباره تفاوت میان دفاتری که خوداظهاری کرده اند و دفاتری که به سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان مراجعه نکرده اند، بیان کرد: دلیل تاکید رگولاتوری بر مشارکت دفاتر پیشخوان برای خوداظهاری این است که اگر شاخص های موثر در ارزیابی و رتبه بندی دفاتر مانند، مساحت دفتر، تعداد پرسنل و... تغییر کرده باشد، ارزیابی آنها براساس اطلاعات جدید انجام شده و حقی از آنها ضایع نشود. بر همین اساس، دفاتری که در ارزیابی شش ماهه دوم سال 99 شرکت نکرده‌اند با مراجعه به این سامانه و بارگذاری مدارک خود می‌توانند در ارزیابی و رتبه‌بندی شش ماهه اول سال 1400 شرکت کنند.
حی شاد درباره عوامل تاثیرگذار در ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد: خوداظهاری دفاتر براساس مستندات ارایه شده، دریافت امتیاز انجمن استانی، درج امتیاز رضایتمندی متقاضیان خدمت و عدم دریافت امتیاز منفی در کمیته های رسیدگی به تخلفات از جمله عوامل تاثیرگذار در فرآیند رتبه بندی دفاتر پیشخوان است که بررسی مستندات و تایید امتیازها در کارگروهی متشکل از نمایندگان مناطق و ستاد رگولاتوری بررسی می‌شود و تایید امتیازها و مستندات توسط مناطق نه‌گانه سازمان انجام می‌شود.
مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در مورد اهداف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان گفت: توزیع عادلانه و هدفمند خدمات و ارتقای کیفیت ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان، تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود، دسته بندی و ارایه خدمات دستگاه ها بر اساس رتبه بندی انجام شده از جمله مهمترین اهداف رگولاتوری برای ارزیابی این دفاتر است.
در اینجا می‌توانید لیست نتایج رتبه بندی دفاتر را به تفکیک رتبه مشاهده کنید.

 
 

نظری ثبت نشده است

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL