اعلام نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از سرویسهای فناوری اطلاعات

کد خبر: 31929

شنبه 30 دي 1396

نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکتهای FCP، FWAو TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان در این باره گفت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات با شاخصهای کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می‌گیرد.
مجید حقی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویسهای فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر 96 انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکتهای شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه‌های برتر قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: در این دوره حدود 13 هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند و بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استانهای تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان‌شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان‌شرقی در سامانه ثبت شده است.
حقی ارزیابی سرویسها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانسته و گفت: تمامی کاربران می‌توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir بخش خدمات الکترونیک و یا با ورود به آدرس الکترونیکی
http://itmon.cra.ir/satisfaction جزئیات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.

 
 

 
حمید حجاریان
0 4
اینترنت بسیار کند است ودرحال حاضر اکثر اوقات قطع شده واز هزینه های ان از شرکت مخابرات وپیام های تبلیغاتی نیز که بی ارزش بوده ودارای هزینه های بالا میباشد اینجانب ناراضی بوده و شاکی هستم.
 
ناشناس
3 3
بنظر شما جامعه آماری 13000نفری رو میشه به کل کاربران اینترنت ثابت تعمیم داد؟؟؟!!!

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: 096369

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL