بررسی وضعیت ارتباطی استان مازندران در بازرسی ویژه رگولاتوری

کد خبر: 32314

سه شنبه 12 آذر 1398

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از بازدید و بازرسی از اجرای صحیح فرایند تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت و کیفیت پاسخگوئی در مراکز تماس شرکت مخابرات ایران، اجرای صحیح فرایند احراز هویت در دفاتر فروش اپراتورهای سیار و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: تیم بازرسان ویژه ستادی رگولاتوری با هدف نظارت پیشگیرانه، تامین حقوق مشترکین و اطمینان از اجرای کامل قوانین و مقررات بعد از استان قزوین به استان مازندران اعزام شدند.
وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با شرکت مخابرات ایران در استان مازندران افزود: در حال حاضر منطقه مخابراتی این استان برای برگرداندن تمامی خطوط تلفن ثابت تخلیه شده به مشترکین آمادگی لازم را دارد و تمامی مشترکینی که خط تلفن ثابت آنها به علت بدهی تخلیه شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی مربوط و پرداخت بدهی‌های معوقه برای بازگرداندن و اتصال مجدد خط تلفن خود درخواست بدهند و اپراتور با رعایت مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای دایری خط اقدام می‌کند.
قره‌داغی درباره وضعیت مراکز تماس شرکت مخابرات مازندران اظهار کرد: نتایج ارزیابی تیم بازدید و بازرسی رگولاتوری از شاخصهای کلیدی پشتیبانی مرکز تماس شامل زمان انتظار پاسخگوئی، رضایتمندی مشترکین، آموزش و سطح کیفیت پاسخگوئی نفرات، شرایط فیزیکی محل مرکز تماس، فرایندهای پاسخگوئی و اطلاعات مورد نیاز فرد پاسخگو نشان می‌دهد میانگین شاخصها در این استان مناسب است.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری راه‌اندازی بخش رضایت‌سنجی مشترکین تلفن ثابت در بخش خرابی تلفن شرکت مخابرات ایران (20117) را از اقدامات مثبت این شرکت در پاسخگوئی به مشترکان عنوان کرد.
وی درباره نتایج بازدید از دفاتر فروش اپراتورهای سیار و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مازندران اظهار کرد: نتایج بازدیدها از دفاتر فروش اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل نشان می‌دهد کارکنان برخی از دفاتر برای اجرای کامل فرایند ارسال رمز یکبار مصرف (One Time Password) به طور مناسب آموزش ندیده بودند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL