درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سامانه های مربوط به این خدمت لطفا ابتدا به بخش راهنمای سامانه ذیل زبانه نحوه ارائه خدمت مراجعه نموده و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی سامانه از طریق ایمیل a.khodavirdicra.ir مکاتبه و یا با شماره تلفن 89662683 تماس حاصل نمایید.
خدمات موضوع این پروانه ذیل پروانه جدید با عنوان " پروانه ارائه خدمات دسترسی ماهواره ای " قرارگرفته است و این پروانه صادر نمی شود.
خدمات موضوع پروانه عبارتند از: - ارایه خدمات تلفنی، نمابر و داده ها با سرعت پایین (باند باریک) و خدمات ارزش افزوده مانند پیام کوتاه، توسط ماهواره از طریق پایانه های سیار و یا ثابت به مشترکین به صورت کشوری و فرا کشوری. - دارنده پروانه می تواند به منظور فروش خدمات خود در قلمرو فعالیت، به صورت مستقیم و یا از طریق دفاتر نمایندگی نسبت به صدور سیم کارت و کارت پیش فروش خــدمات و یا از طریق صـدور صـورتحساب اقدام نماید. در هر صـورت، مبالـغ منـدرج در کارت های پیش فروش و یا صورتحساب ها به ریال بوده و درج مشخصات و اطلاعات چاپ شده در آن ها در کنار زبان فارسی بلامانع می باشد. - دارنده پروانه می تواند تجهیزات انتهایی مشترکین شامل تلفن همراه، پایانه های ثابت و متحرک و سیم کارت مربوط به شرکت اصلی را به هر تعداد وارد نماید و در صورت لزوم برای تعمیرات اساسی مرجوع نماید. دارنده پروانه موظف است تا خدمات پشتیبانی تجهیزات ارائه شده را به مدت ۵ سال به خریداران ارائه نماید.
1. ثبتنام در پرتال سازمان و اخذ نام کاربری ازطریق لینک ثبتنام پرتال سازمان (در صورتیکه دارای نام کاربری می باشید، نیاز به ثبتنام مجدد نمی باشد) 2. مراجعه به سامانه مدیریت درخواست خدمات و تکمیل فرم " ثبت اطلاعات کاربر و احراز هویت " و بارگذاری معرفی نامه (قالب نامه را از اینجا دریافت کنید) به همراه مدارک مورد نیاز با امضاء بالاترین مقام و ممهور به مهر آن شخص حقوقی (در صورتی که قبلاً مراحل احراز هویت انجام شده، نیازی به احراز هویت مجدد نمیباشد) 3. ورود به سامانه مدیریت درخواست خدمات (پس از تکمیل فرایند احراز هویت و فعال شدن حساب کاربری)، تکمیل فرم "ثبت درخواست خدمت" و بارگذاری مدارک مورد نیاز 4. بررسی درخواست توسط سازمان 5. دریافت نتیجه درخواست خدمت (ورود به سامانه مدیریت درخواست خدمات و پیگیری درخواست از طریق کارتابل مربوطه)
درخواست اخذ پروانه مورد نیاز با امضاء بالاترین مقام صاحب امضا و مهر شرکت؛ تصویر کلیه صفحات اساسنامه شرکت (برابر با اصل)؛ تصویر اظهار نامه ثبت شرکت؛ تصویر روزنامه رسمی یا نامه اداره ثبت شرکتها یا دایره ثبت شرکتها و یا اداره ثبت اسناد (برابر با اصل)؛ فرم تکمیل شده مشخصات فردی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و دو قطعه عکس ؛ تصاویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سهامداران؛ تصویر برابر اصل شده کارت ملی؛ گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ؛ فرم تکمیل شده اعلام نشانی مراکز خدمات پس از فروش و شعب منضم به کروکی محل آنها؛ تصویر مدرک تحصیلی مدیر عامل.
در حال حاضر، این پروانه صادر نمی شود.
تهران، خیابان شریعتی، پایینتر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک
ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 16:30
کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱
تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹
public_relationcra.ir