بر اساس پیوست شماره 2 مصوبه شماره 3 جلسه 289 مورخ 1397/12/19 اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، نظارت و ارزیابی عملکرد بر دفاتر از وظایف سازمان می باشد که خدمات مبتنی بر رتبه های کسب شده به دفاتر قابل تخصیص می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف که نیاز به تعلیق یا قطع خدمات مورد نظر باشد از طریق تامین کنندگان اعمال می گردد.
نمودار "فرآیند ارزیابی و رتبه بندی دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی"
مدارک و مستندات مربوط به جدول شماره 5-1 معیارهای ارزیابی دفتر بر اساس پیوست شماره 2 مصوبه شماره 3 جلسه 289 مورخ 19/12/1397 اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی
درخواست این خدمت کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای دربر ندارد.
تهران، خیابان شریعتی، پایینتر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک
ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30
کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱
تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹
public_relationcra.ir