بر اساس پیوست شماره 2 مصوبه شماره 3 جلسه 289 مورخ 19/12/1397 اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، نظارت و ارزیابی عملکرد بر دفاتر از وظایف سازمان می باشد که خدمات مبتنی بر رتبه های کسب شده به دفاتر قابل تخصیص می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف که نیاز به تعلیق یا قطع خدمات مورد نظر باشد از طریق تامین کنندگان اعمال می گردد.
نحوه ارائه این خدمت به صورت الکترونیکی می باشد.
مدارک و مستندات مربوط به جدول شماره 5-1 معیارهای ارزیابی دفتر بر اساس پیوست شماره 2 مصوبه شماره 3 جلسه 289 مورخ 19/12/1397 اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی
درخواست این خدمت کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای دربر ندارد.