از جمله اموری که در این خدمت ارائه می شود به شرح ذیل می باشد:

  • امور مربوط به شناسایی فعالین غیرمجاز پستی
  • امور مربوط به شناسایی فعالین غیرمجاز ارتباطی
  • امور مربوط به شناسایی فعالین غیرمجاز فناوری اطلاعات


  • * شرح وظایف دفتر : دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات
    1- تهیه، تنظیم و بازنگری دوره‏ای برنامه‏های نظارت و بازرسی از عملکرد دارندگان پروانه ارائه خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات و ابلاغ به ادارات کل منطقه تابعه؛
    2- بررسی و تحلیل گزارش‏های نظارتی از عملکرد دارندگان پروانه و ارائه نتایج به مراجع ذیصلاح و بازخورد به دارندگان پروانه در صورت لزوم؛
    3- تدوین و بازنگری آیین نامه‏ها و دستورالعمل‏ها و چک لیست‏های نظارتی؛
    4- طراحی و توسعه سامانه‏‏های نظارتی از راه دور بر عملکرد دارندگان پروانه یا فراهم سازی دسترسی برخط به سامانه‏های الکترونیکی اپراتورها؛
    5- نظارت از راه دور و هماهنگی نظارت از راه نزدیک بر عملکرد دارندگان پروانه/مجوز، فعالین بخش پست (دولتی و غیردولتی) در چارچوب مفاد پروانه‏های صادر شده، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و سایر قوانین و مقررات موضوعه؛
    6- تعیین فعالیت‏ها و بهره برداری‏های غیرمجاز و اعمال مقررات از طریق صدور اخطار، لغو موقت و دائم پروانه‏ها و اعمال جرایم؛
    7- همکاری یا ارائه پیشنهاد برای اصلاح قوانین، مصوبات و مقررات بخش پست و دفاتر پیشخوان خدمات؛
    8- ارزیابی و رتبه بندی دوره‏ای اپراتورهای پستی و دفاتر پیشخوان خدمات؛
    9- تدوین و تصویب اصول حاکم و صدور مجوز تامین کنندگان خدمات دفاتر پیشخوان خدمات؛
    10-برونسپاری خدمات قابل واگذاری دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان خدمات مطابق با فهرست ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و نظارت بر حسن اجرای آن؛
    11-بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی و قضایی برای هم افزایی در فرایندهای نظارت و اعمال مقررات؛
    12-مشارکت در گروه‏های مطالعاتی و کنفرانس‏های ملی و بین المللی در زمینه‏های مرتبط؛
    13-همکاری در برگزاری سمینارها و نشست‏های ملی و بین المللی در زمینه‏های مرتبط؛
    14-همکاری با سایر واحدها در زمینه تدوین مقررات و پاسخگویی به دارندگان پروانه.
    15- بررسی تراکنش های انجام شده در دفاتر از درگاه تامین کنندگان و تسهیم آن
    16-ارسال تعرفه ها به صورت برخط
    17-دریافت قرارداد وبررسی و بارگزاری فی مابین تامین کنندگان و دستگاه های اجرایی براساس خدمات قابل ارائه در دفاتر
    18-ارائه خدمات بر اساس رتبه و امکانات دفتر از طریق تامین کننده


     

 

به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی، جناب آقای آسمان منظر، با شماره تماس 89662907 و آدرس پست الکترونیکی m.asemanmanzar@cra (خدمات پستی) به عنوان مسئول مستقیم معرفی می شوند.

 

 

پروانه ها و مجوزهای صادره سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

 

 

درخواست این خدمت کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای دربر ندارد.


تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL