درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سامانه های مربوط به این خدمت لطفا ابتدا به بخش راهنمای سامانه ذیل زبانه نحوه ارائه خدمت مراجعه نموده و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی سامانه از طریق ایمیل a.khodavirdicra.ir مکاتبه و یا با شماره تلفن 89662683 تماس حاصل نمایید.
دارنده پروانه بر اساس موضوع پروانه می تواند هرگونه خدمت ارتباطی، انتقال داده و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده به مشترک بر بستر شبکه موضوع پروانه اپراتور میزبان در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور ارایه نماید.
1. ثبتنام در پرتال سازمان و اخذ نام کاربری ازطریق لینک ثبتنام پرتال سازمان (در صورتیکه دارای نام کاربری می باشید، نیاز به ثبتنام مجدد نمی باشد) 2. مراجعه به سامانه مدیریت درخواست خدمات و تکمیل فرم " ثبت اطلاعات کاربر و احراز هویت " و بارگذاری معرفی نامه (قالب نامه را از اینجا دریافت کنید) به همراه مدارک مورد نیاز با امضاء بالاترین مقام و ممهور به مهر آن شخص حقوقی (در صورتی که قبلاً مراحل احراز هویت انجام شده، نیازی به احراز هویت مجدد نمیباشد) 3. ورود به سامانه مدیریت درخواست خدمات (پس از تکمیل فرایند احراز هویت و فعال شدن حساب کاربری)، تکمیل فرم "ثبت درخواست خدمت" و بارگذاری مدارک مورد نیاز 4. بررسی درخواست توسط سازمان 5. دریافت نتیجه درخواست خدمت (ورود به سامانه مدیریت درخواست خدمات و پیگیری درخواست از طریق کارتابل مربوطه)
نمودار "فرآیند صدور پروانه_مجوز ارتباطات ثابت و سیار"
نمودار "فرآیند صدور پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (.Servco)"
نمودار "زیرفرآیند تمدید پروانه _ مجوز ارتباطات ثابت و سیار"
نمودار "زیرفرآیند لغو پروانه_ مجوز ارتباطات ثابت و سیار"
الف) مدارک و مستندات اولیه جهت بررسی احراز شرایط صدور پروانه: ۱. اطلاعات و اسناد لازم مبنی بر احصاء شرایط بندهای ۳-۱-۱ و ۳-۱-۲ مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۲۱۱ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (CRA-FX-۱۳۹۳-۰۲۱۱-۱)؛ ۲. ارایه مستندات طرح تجاری و چارچوب فنی ارایه خدمات موضوع پروانه مطابق با بند ۳-۱-۵ مصوبه مذکور؛ ۳. اطلاعات و توضیحات لازم در خصوص نحوه رعایت بند ۸-۱ مصوبه مذکور؛ ۴. تصویر برابر اصل شده کارت پایان خدمت مدیرعامل واعضای هیئت مدیره؛ ۵. تصویر برابر اصل شده کارت ملی مدیرعامل واعضای هیئت مدیره؛ ۶. تصویر برابر اصل شده کلیه صفحات شناسنامه مدیرعامل واعضای هیئت مدیره؛ ۷. تصویر برابر اصل شده کلیه صفحات اساسنامه شرکت؛ ۸. تصویر برابر اصل شده روزنامه رسمی حاوی آگهی تاسیس اولیه شرکت و نیز آگهی آخرین تغییرات در سهامداران و اعضای هیئت مدیره؛ ۹. تصویر برابر اصل شده کلیه صفحات اساسنامه، روزنامه رسمی حاوی آگهی تاسیس اولیه و نیز آگهی آخرین تغییرات مربوط به شرکت هایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به عنوان سهامداران آن شرکت تلقی می گردند؛ ۱۰. چهار قطعه عکس رنگی ۴×۳ مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره؛ ۱۱. فرم تکمیل شده مشخصات فردی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره (CRA-FRM۰۰۶) در دو نسخه؛ ۱۲. فرم تکمیل شده مشخصات شرکت (CRA-FRM۰۰۹)؛ ۱۳. فرم تکمیل شده سهامداران شرکت (CRA-FRM۰۰۸) به تعداد سهامداران؛ ۱۴. گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مربوط به سه ماهه اخیر؛ ۱۵. آدرس دقیق شرکت به همراه کدپستی و شماره تلفن و فاکس جهت انجام مکاتبات؛ 16. تاییدیه عدم وجود بدهی بانکی از طریق شعب بانکهای عامل کشور از سامانه سمات و چک برگشتی؛ 17. گواهی عدم بدهی بیمه ای و مالیاتی شرکت. ب) مدارک تکمیلی برای حائزین شرایط: ۱. مبلغ حق امتیاز صدور پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت با استناد به بند ۱۲-۱ مصوبه فوق الاشاره، (۲۰% آن در زمان صدور پروانه و مابقی آن در اقساط مساوی در ابتدای هر سال قراردادی از سال دوم به بعد سالانه به میزان ۲۰% مبلغ حق امتیاز اخذ می شود.) ۲. ضمانتنامه به ازاء مابقی حق امتیاز و اقساط باقی مانده قابل تمدید به دفعات بدون قید و شرط. (در صورت پرداخت مبلغ حق امتیاز بصورت تقسیط) ۳. ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات قابل تمدید به دفعات بدون قید و شرط. 4. اقرارنامه رعایت عدم سهامداری مشترک با سایر دارندگان پروانه مطابق مفاد مصوبات مربوطه.
50 روز کاری پس از تکمیل مدارک و دریافت پاسخ تمامی استعلامات
حق امتیاز صدور پروانه: بیست میلیارد (۲۰,۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات :سه (3) میلیارد ریال تسهیم درآمد سالیانه: سه درصد از درآمد ناخالص سالیانه (که کف آن برابر با مبلغ تضمین شده تسهیم درآمد می باشد.) هزینه استفاده از ظرفیت شماره گذاری تخصیص داده شده
تهران، خیابان شریعتی، پایینتر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک
ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 16:30
کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱
تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹
public_relationcra.ir