به اطلاع بازدیدکنندگان محترم می‌رساند:

1- سازمان دارای 10 خدمت کلان و 65 خدمت مصوب بوده که مشخصات آنها از طریق منوی میز خدمت پرتال سازمان قابل مشاهده می باشد. محتوای میز خدمت، شامل موارد زیر می‌باشد:

  • معرفی: در این بخش، ضمن تعریف خدمت و دامنه کاربرد آن، قوانین و مقررات بالادستی مرتبط نیز درج شده است. همچنین شناسنامه خدمت مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این بخش منتشر شده است.
  • نحوه ارائه خدمت: این سرفصل، مشتمل بر مراحل ارائه خدمت از منظر خدمت‌گیرنده، نمودار و شناسنامه فرایند(های) تدوین شده و راهنمای چندرسانه ای نحوه استفاده از سامانه برای درخواست، پیگیری و دریافت خدمت می‌باشد.
  • مدارک مورد نیاز: مدارک و مستندات مورد نیاز برای ارائه خدمت درج شده است.
  • هزینه و مدت زمان ارائه خدمت: با توجه به ماهیت خدمت، مدت زمان ارائه و هزینه آن در این بخش درج شده است.
  • نظرسنجی: پس از ارائه خدمت، پیامک محتوی لینک نظرسنجی در خصوص کیفیت ارائه آن توسط سازمان برای خدمت‌گیرنده ارسال می‌شود. مدت زمان اعتبار لینک برای شرکت در نظرسنجی، هفت روز از زمان دریافت خدمت می باشد. همچنین خدمت‌گیرنده می‌تواند از طریق زبانه نظرسنجی و درج اطلاعات مربوط به مشخصات درخواست خود نیز در نظرسنجی کیفیت ارائه خدمت شرکت نماید.
  • پرسش‌های متداول: متقاضیان خدمات می‌توانند با مراجعه به این بخش، از سوالات رایج سایر کاربران در مورد خدمت مورد نظر بهره‌برداری کنند. همچنین در صورت وجود هرگونه پرسش و یا پیشنهاد در خصوص موارد مرتبط با خدمت نیز امکان درج، دریافت کد رهگیری و مشاهده پاسخ وجود دارد.
  • ورود به سامانه: لینک ورود به سامانه مربوطه برای درخواست، پیگیری و دریافت نتیجه در این بخش قرار گرفته است. همچنین مشخصات پست الکترونیکی و یا شماره تماس پشتیبانی سامانه ها نیز برای پاسخگویی در ساعات کاری سازمان ذیل هر خدمت درج شده است.
  • شکایت از نحوه ارائه خدمات: در صورت وجود هرگونه انتقاد از نحوه رسیدگی به درخواست، متقاضی می‌تواند از طریق لینک فوق، نسبت به درج، دریافت کد رهگیری و اخذ پاسخ اقدام نماید.

     

2- پنجره واحد ارائه خدمات الکترونیکی سازمان، از طریق منوی خدمات الکترونیک در دسترس کاربران می باشد.

  • کلیه خدمات الکترونیک، از طریق حساب کاربری اخذ شده از سیستم احراز هویت مرکزی سازمان (SSO/OTP) ارائه می‌شود. شایان ذکر است هر شهروند می‌تواند با ثبت مشخصات خود صرفا یک حساب کاربری یکتا از سیستم دریافت نماید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار سیستم، به راهنمای آن مراجعه کنید.
  • هر یک از سامانه‌های الکترونیکی سازمان، از طریق کاشی مربوطه در دسترس می‌باشد. همچنین راهنمای سامانه نیز در این بخش در دسترس است.
  • پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (به نشانی https://www.cra.ir) و کلیه سامانه‌های مرتبط با خدمات، با توجه به شاخص‌های دسترسی‌پذیری استاندارد TIA/942 و با بهره‌گیری از روش‌های ایجاد افزونگی و راه‌اندازی سرویس‌های پشتیبان و موازی طراحی و پیاده‌سازی شده است؛ همچنین درصورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی و یا نیاز به به‌روزرسانی سامانه‌ها، مراتب به اطلاع کابران خواهد رسید.

تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سید خندان، روبروی خیابان شهید قندی، ورودی شماره ۱۷، ساختمان شماره یک

ساعات کاری سازمان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30

کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۷۶۱

تلفن گویا: ۰۹۶۳۶۹

public_relationcra.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
Powered by Tetis PORTAL